Το τρελοκομείο: Άρθρα

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Εδώ γελάμε

Εδώ και λίγο καιρό, ήθελα και εγώ να έχω τη χαρά να μοιραστώ τις απόψεις μου ή τις γνώσεις μου για κάποια θέματα. Έτσι, αποφάσισα να φτιάξω ένα blog. Το να φτιάξει κάποιος ένα blog δε σημαίνει μόνο ότι μπορεί να μοιράζεται τις προσωπικές του απόψεις με τους άλλους, αλλά του δίνει τη χαρά της δημιουργίας. Για πολλούς είναι και ένα μέσο με το οποίο σκοτώνουν ευχάριστα την ώρα τους. Καμιά φορά όμως, προσφέρει και αρκετό γέλιο. Κάτι τέτοιο έτυχε πρόσφατα και σε εμένα. Σίγουρα, δε θα μπορούσα να σας το κρύψω και να μη το μοιραστώ μαζί σας.
Μία μέρα λοιπόν, άρχισα να ψάχνω τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες του διαδικτύου (internet) επισκέπτονται το blog μου. Εκτός από αυτούς οι οποίοι με βρίσκουν δια μέσο άλλων ιστοσελίδων (στις οποίες είναι δηλωμένο το blog μου), υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι εισέρχονται στο blog μου μέσο των μηχανών αναζήτησης (πχ. Google). Δείτε μερικές από τις λέξεις που χρησιμοποίησαν στην αναζήτησή τους και πέσαν (κυριολεκτικά) πάνω στο blog μου.

1) Άραγε τι να αναζητούσε ο τύπος που έψαχνε για... 'μαρκούτσια';
  
Προφανώς, η λέξη αυτή χρησιμοποιείται στο παρακάτω άρθρο.

2) Η παρακάτω εικόνα προφανώς παραπέμπει στο πρώτο άρθρο με το οποίο ξεκίνησε αυτό το Blog.

3) Υπήρχε και άνθρωπος που έψαχνε το τηλέφωνο του τρελοκομείου;

4) Κάποιος ενδιαφερόταν να βρει 'σκουπίδια' στο διαδίκτυο.

5) ενώ άλλοι ήταν πιο προνοητικοί
(αναφέρεται στο παρακάτω άρθρο)

6) Μήπως υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν και... κατσαρίδες στα νηπιαγωγεία;


7) Υπάρχει κάποιος που έμεινε από λάστιχο στην εθνική οδό. Εμ... φίλε μου, δεν είχες εφοδιαστεί από ένα τέτοιο.

8) Ποιος θα έψαχνε άραγε για το παρακάτω;
Το νιάου πάντως είναι φοβερό.

9) Τέλος, με την κρίση αυτή δε λείπουν και οι άνθρωποι που ψάχνουν για Κινέζικα κινητά. Βέβαια, δε τους απασχολεί η ακτινοβολία που βγάζουν όταν τους κάνουν ακτινογραφία στα αυτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου