Το τρελοκομείο: Άρθρα

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

HOL internet services. Η Ελλάδα σε όλο της το μεγαλείο.

Μία ιστορία που τσακίζει νεύρα και σε βγάζει εκτός εαυτού.

Και ενώ είσαι στο γραφειάκι σου πρωί-πρωί, έχεις φτιάξει τον καφέ σου και ετοιμάζεσαι να δουλέψεις, προσπαθείς να συνδεθείς στο internet για να δεις πιθανά email που έχεις από πελάτες, και ωπ... τίποτα. Το internet δε δείχνει σημάδια λειτουργίας.
- 'Μπα... κάνα πρόβλημα θα είναι με τον υπολογιστή ή το router', λέω από μέσα μου.

Τερματίζω τη λειτουργία του υπολογιστή, βγάζω και το router από το ρεύμα. Περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και τα ξανασυνδέω.

- 'Κοίτα να δεις... πρωινιάτικα βλάβη στο δίκτυο θα έχουν οι τύποι. Πώπω... έχω να παραδώσω και έργο σήμερα', κάθομαι και σκέφτομαι.

Περιμένω κανά δύο ώρες και ξαναπροσπαθώ να συνδεθώ στο internet. Τίποτα...

- 'Α... θα πάρω τηλέφωνο την Hellas On Line να τους ενημερώσω. Δε μπορώ να περιμένω άλλο'.

Κάνω κλήση από το σταθερό και τι ακούνε τα αυτιά μου...

'Έχει πραγματοποιηθεί φραγή εξερχομένων κλήσεων'.

- '!!@$#%^*&&^^$%... '. Κάπως έτσι τους στόλισα από μέσα μου.

Ε... λοιπόν, από εκείνη τη μέρα άρχισε το μαρτύριο μου με τη συγκεκριμένη εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Δε πρόλαβα καλά - καλά να τους πάρω τηλέφωνο από το κινητό μου για να δω τι μπορεί να γίνει με τη φραγή που μου είχε ενεργοποιηθεί και... ντριν... ντριν... ντριν... Σα να με παρακολουθούσαν.

- 'Τι στον Δία. Αφού μου το έκοψαν... Ορίστε...', λέω μέσα στο τηλέφωνο.
- Ναι. Καλημέρα σας. Ο κύριος μπλα... μπλα... μπλα...
- Ναι. Ο ίδιος.
- Είμαστε από την HOL και πήραμε να σας ενημερώσουμε πως έχει ενεργοποιηθεί η φραγή εξερχομένων κλήσεων γιατί έχετε τρεις λογαριασμούς απλήρωτους.
- Μάλιστα κυρία. Καταλαβαίνω τι λέτε, αλλά όπως ξέρετε οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και αδυνατώ να τους πληρώσω αυτή τη στιγμή. Έχω και το χαράτσι από τη ΔΕΗ και βλέπετε, είτε πρέπει να μου κοπεί το ρεύμα είτε το τηλέφωνο. Τα έχουμε ξανασυζητήσει και σας ενημέρωσα πως όταν βρω λίγα χρήματα, θα σας ξεπληρώσω το ωφελούμενο υπόλοιπο.
- Δυστυχώς, η φραγή θα παραμείνει μέχρι να ξεπληρώσετε το ποσό που πρέπει.
- Καλώς. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Δε περνά κανάς μήνας και τσουπ... Λαμβάνω τον καινούριο λογαριασμό από την HOL στην είσοδο του σπιτιού μου. Τον ανοίγω και τι να δω... Είχαν χρεώσει και τα πάγια του μήνα κατά τη διάρκεια του οποίου υπήρχε ενεργοποιημένη η φραγή. Δεν έφταναν τα τηλέφωνα που με παίρναν κάθε 3 μέρες και με παρενοχλούσαν (βάση του νόμου παράνομα, μιας και δικαιούνται μόνο ένα τηλεφώνημα τον μήνα), τώρα είχα να αντιμετωπίσω και την έξτρα χρέωση που μου βάλανε ενώ μου είχαν διακόψει τις απαιτούμενες υπηρεσίες.
Το αγνοώ και το ξεχνάω και εγώ λόγω φόρτου εργασίας. Την Παρασκευή που πέρασε λοιπόν... ντριν... ντριν... ντριν...

- Εμπρός.
- Γεια σας. Από την Hellas On Line σας τηλεφωνούμε για τους απλήρωτους λογαριασμούς που έχετε στο όνομά σας.
- Κοιτάξτε κυρία. Μία ερώτηση. Τον τελευταίο μήνα μου διακόψατε την υπηρεσία. Γιατί μου την χρεώσατε;
- Μα δε σας τη διακόψαμε κύριε.
- Μα τι λέτε κυρία. Δε μπορώ να μπω στο internet.
- Μα δε σας τη διακόψαμε. Απλώς ενεργοποιήσαμε τη φραγή εξερχομένων κλήσεων και του internet. Εσείς λαμβάνετε κανονικά τα τηλέφωνα άμα έχετε δει.

Αυτό ήταν. Μόλις είχε αρχίσει και μου μάρσαρε τα νεύρα... Δε θα περνούσε έτσι όμως. Ένα έχω μάθει από τη ζωή μου. Να είμαι σωστός και ποτέ να μη κάνω πίσω στα πράγματα που πιστεύω.
- Με συγχωρείτε κυρία... ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΤΑΙ;
- Γιατί υψώνετε τη φωνή σας κύριε; Ξέρετε κανέναν που να χρησιμοποιούσε τζάμπα την υπηρεσία για τρεις μήνες;
- Τους μήνες που οφείλω θα τους πληρώσω κυρία. Αυτό δε το συζητάω. Μου χρεώνετε όμως και μήνες στους οποίους μου έχετε διακόψει την υπηρεσία;
- Μα δε σας τη διακόψαμε κύριε. Απλώς ενεργοποιήσαμε τη φραγή. Αυτό δεν ονομάζεται διακοπή. Ούτως η άλλως, τηλεφωνήματα λαμβάνατε.
- Τηλέφωνα μπορούσα να πάρω; Internet είχα; Πως δεν είναι διακοπή;

Με τα λίγα και με τα πολλά και μετά την κοροϊδία που έτρωγα περί φραγής και όχι διακοπής της υπηρεσίας, τους λέω:
- Ωραία. Τη Δευτέρα θα πάω στο τοπικό κατάστημά σας να κάνω αίτηση για τη διακοπή της γραμμής και θα σας πληρώσω όλους του οφειλόμενους μήνες πλην αυτών των οποίων είχα ενεργοποιημένη φραγή.
- Κύριε... Διαβάστε τους όρους του συμβολαίου. Δε γίνεται η διακοπή από το κατάστημα. Μόνο από εμάς εδώ στα κεντρικά. Επίσης δε μπορεί να γίνει διακοπή εάν υπάρχουν οφειλές.
- Και με έχετε με τη φραγή και τη χρεώνομαι κιόλας;
- Διαβάστε το συμβόλαιό σας παρακαλώ τι γράφει.

Ήταν ολοφάνερο. Το συμβόλαιο μιλούσε για το ενδεχόμενο φραγής και τη συνέχιση της χρέωσης. Ποιός όμως κάθεται και διαβάζει ένα τρισέλιδο με μικροσκοπικά γραμματάκια που ίσα-ίσα φαίνονται και χρειάζεσαι και μισή ώρα να το διαβάσεις; Να μην αναφέρω και το γεγονός ότι η υπάλληλος είναι πάνω από το κεφάλι σας με ένα στυλό προτρέποντας σας να το υπογράψετε χωρίς δεύτερη ματιά.
Με απλά λόγια. Τώρα πρέπει να πληρώσω και τους μήνες στους οποίους μου είχε διακοπεί η υπηρεσία και μετά να κάνω αίτηση διακοπής. Και μιας και έχω εμπειρία σε αυτά, να σας πω και το εξής: Ότι αφού κάνω αίτηση διακοπής, θα κάνουν τα αδύνατα-δυνατά να καθυστερήσουν την εκτέλεσή της όσο εκεί που δε πάει και θα μου χρεώσουν και αυτούς τους μήνες εξτρά. Και εάν δε πιστεύετε σε αυτό που σας λέω, διαβάστε τα ψιλά γραμματάκια μέσα στο δικό σας συμβόλαιο που έχετε υπογράψει. Δικαιούνται καβάντζα έναν μήνα μέχρι να εκτελέσουν την αίτηση συν ένα μήνα που θα τον φάνε λέγοντας πως δε παραλάβαν το φαξ και τα απαραίτητα έγγραφα που έπρεπε να τους έχουν σταλεί.

Και σας ερωτώ τώρα κυρίες και κύριοι. Και πραγματικά περιμένω τις απαντήσεις σας σε αυτό το θέμα.

1) Είναι μεγάλη κλεψιά αυτή που κάνει η συγκεκριμένη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία;
2) Ποιος τους έδωσε αυτό το δικαίωμα να κλέβουν κατά του απλού εργαζόμενου κοσμάκη;
3) Γιατί αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο στην Ελλάδα και όχι αλλού στο εξωτερικό;
4) Μήπως φταίμε και εμείς οι ίδιοι που τους ανεχόμαστε;
5) Μήπως τελικά δε πρέπει να πληρωθεί κανένας από αυτούς μέχρι να φτιάξουν ψυχολογία;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου