Το τρελοκομείο: Άρθρα

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Λογαριασμός ΔΕΗ; ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Και εκεί που γύριζα χαρούμενος σήμερα το απόγευμα από τη δουλειά... τσουφ... φάτσα-κάρτα στην είσοδο της πολυκατοικίας της οποίας μένω, ο νέος λογαριασμός της ΔΕΗ. Κοιτάω πάνω στο χαρτί... το όνομά μου. Αφήνω τα πράγματα κάτω στο πάτωμα της εισόδου, και ξεκινάω να τον ανοίξω δίχως καν να ανέβω στο σπίτι μου. Έτσι όπως τον άνοιγα, μπροστά - μπροστά, βλέπω κάτι μικρά νουμεράκια της τάξεως των €40 και €50.
- Άμα είναι τόσο λίγο, θα κάνω πανηγύρι (ψιθυρίζω).

Παίρνω την δεύτερη σελίδα και κοιτάω το τελικό ποσό.

- Αϊ στο διάολο, ο αλήτης τι μας έκανε... Δεν φτάνει που έκλεψε και καθόταν στη καρέκλα του τόσα χρόνια, δεν έφτανε που μας ξετίναξε από τις δουλειές μας, μας φεσώνει και όλο αυτό το τρελό χαράτσι.

Αυτή ήταν και η δεύτερη φράση που είπα αφού είδα το τελικό πληρωτέο ποσό που πρέπει να καταβάλω για να συνεχίσω να έχω ρεύμα στο σπίτι μου.

- 'Τα @@ μου θα πάρουν...' αναφώνησα αγανακτισμένος.

Ναι... ήταν μία από αυτές τις ελάχιστες στιγμές που για ακόμα μία φορά ξέχασα τι σημαίνει ευγένεια. Ανέβηκα λοιπόν στο σπίτι μου, κάθισα και σκέφτηκα για λίγα λεπτάκια κάποια απλά πράγματα. Ένα από αυτά ήταν το...

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Αφού λοιπόν μελέτησα όλα τα δεδομένα που έχω στα χέρια μου, έβγαλα τα εξής συμπεράσματα:
1) Άντε... οι καραγκιόζηδες θα μου κόψουν το ρεύμα. Και;;; Την επόμενη μέρα θα πάω, θα σπάσω το προστατευτικό της ηλεκτρικής χελώνας και θα το ξανασηκώνω.
2) Θα μου βγάλουν και τι χελώνα μετά. Σιγά... θα πάω να αγοράσω ηλεκτρική γεννήτρια και συστοιχία μπαταριών για να τις γεμίζω. Μία μικρή γεννήτρια που παράγει περίπου 1kW κοστίζει γύρω στα €950. Λεπτομέρειες και στοιχεία για τέτοιες γεννήτριες μπορείτε να δείτε και στη παρακάτω σελίδα.
3) Θα με βάλουν φυλακή. Εδώ που τα λέμε, εκεί θα έχω και τζάμπα γεύμα. Αν μη τι άλλο, δε θα έχω έξοδα διαβίωσης γιατί η διατροφή είναι τζάμπα. Αυτοί το σκέφτηκαν καθόλου ότι για να με βάλουν μέσα θα πρέπει να πληρώνουν και τη διατροφή μου;
4) Θα μου πάρουν το σπίτι. Και τι θα καταλάβουν; Ούτως η άλλως, δεν έχει καμιά αξία πλέον. Δε πωλούνται σπίτια και ούτε θα πωλούνται για πολύ καιρό. Και για εμένα; Είναι ένας μεγάλος καρκίνος ο οποίος κουβαλάει καθημερινώς οικονομικά έξοδα και τον οποίο δε θέλω.

Αλήθεια. Εάν όλοι οι Έλληνες πολίτες δε πληρώσουν το ρεύμα τι θα τους κάνουν; Θα τους χώσουν μέσα ή θα τους πάρουν τα σπίτια; Νομίζω πως την απάντηση αυτή την ξέρετε και εσείς οι ίδιοι. Εάν πολεμήσουμε όλοι μαζί (και όχι μεμονωμένα) αυτό το αρρωστημένο σύστημα, τότε θα την κερδίσουμε τη μάχη.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ
ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου